درآمد تعویض روغنی در ایران چقدر است ؟

درآمد تعویض روغنی در ایران چقدر است ؟

درآمد تعویض روغنی در ایران چقدر است ؟ سوال بسیار بسیار پر تکرار که مخاطبین بار های پرسیده اند و در این مقاله می خواهیم به زبان ساده و دور از پیچیدگی ها توضیح دهیم . تعداد خریداران خودرو در ایران همیشه و همیشه درحال رشد بوده و کمتر کسی را مشاهده می کنید که ماشین نداشته باشد و یا حداقل یک بار در زندگی اش هم ماشین نداشته باشد .


درآمد تعویض روغنی در ایران چقدر است ؟ سوال بسیار بسیار پر تکرار که مخاطبین بار های پرسیده اند و در این مقاله می خواهیم به زبان ساده و دور از پیچیدگی ها توضیح دهیم .تعداد خریداران خودرو در ایران همیشه و همیشه درحال رشد بوده و کمتر کسی را مشاهده می کنید که ماشین نداشته باشد و یا حداقل یک بار در زندگی اش هم ماشین نداشته باشد .پس از این رو خودرو ها نیاز دارند تا در مواقع خرابی درست شده و یا سرویس کامل شوند . در این زمان است که نام مکانیک ها و تعویض روغنی ها و … به گوش می خورد .

پس با ما همراه باشید … .

درآمد تعویض روغنی در ایران چقدر است ؟

درآمد گاراژ های تعویض روغنی در ایران را نمی توان به صورت دقیق گفت اما در اینجا ما درامدی بسیار نزدیک را برای شما محاسبه می کنیم . از کمترین درامد تا بیشترین درآمد از طریق این کار .پس با ما همراه باشید .

عواملی که باعث می شود کمترین درآمد را در این کار داشته باشید ( روزانه 1 الی 3 مشتری ) :

1 – محله بسیار خلوت
2 – گاراژ در کوچه باشد و یا دید درستی نداشته باشد
3 – رفتار بد صاحبکار
4 – نداشتن تنوع روغن و یا وسائل به روز در این کار مانند ساکشن های روغنی و …

روزانه 1 الی 3 مشتری درآمد حدودا ماهانه  ( بدون در نظر گرفتن مالیت و اجاره گاراژ ) » 3.000.000 تومان

عواملی که باعث می شود بیشترین درآمد را در این کار داشته باشید ( روزانه 15 الی 30 مشتری ) :

1 – محل بسیار شلوغ
2 – نبود رقابت
3 – گاراژ در محل پر تردد قرار داشته باشد
4 – گاراز بسیار بزرگ باشد
5 – حدودا 3 متخصص مشغول به کار باشند
6 – دارای تنوع زیادی باشد
7 – هزینه کمتری بگیرد
8 – خوش رفتار باشد

حدود درآمد ماهانه بدون مالیات و اجاره ماهانه : 25.000.000 الی 60.000.000 تومان برای صاحبکار می ماند ( پس از کسر حقوق متخصصین ) .


آمار گرفته شده از 2 گاراژ شلوغ و خلوت در تهران است . کم درآمد ترین گاراژ در حومه تهران – وردآورد و پر درامد ترین گاراژ در اطراف میدان آزادی تهران می باشد . التبه درآمد گفته شده برای مورد دوم تا 250.000.000 تومان در ماه هم می رسد .

چگونه در این کار حرفه ای شویم ؟

برای اینکه بتوانید در این کار خبره شوید باید حداقل 1 سال و حداکثر 2 سال در یک گاراژ هر روز 8 ساعت فعالیت داشته باشید . سپس بتوانید تمامی خودرو هایی که به گاراژ مراجعه می کنند را راه بی اندازید . از پیکان گرفته تا بنز و بی ام دبلیو و …

شما باید بتوانید فیلتر روغن و بنزین و هوا و کابین تمامی ماشین ها + روغن موتور را تعویض کنید و اشتباهی در کارتان نباشد زیرا 1 بار اشتباه شما برابر است با خسارت های سنگین و گرانقیمت برای شما . پس حواستان را خوبی جمع کنید . درآمد تعویض روغنی در ایران بسیار بسیار زیاد است اما باید بتوانید حرفه ای باشید و از همه مهمتر بتوانید تمامی خودرو ها رو به قول بازاری های این کار راه بی اندازید .

برای حرفه ای شدن در این کار از پشت میز کنار بروید و آچار دستتان بگیرید برای 1 الی نهایتا 2 سال و تا آخر عمر درآمد تضمینی داشته باشید .

چگونه می توانیم یک گاراژ خوب تاسیس کنیم ؟

یکی از مواردی مهمی که در درآمد تعویض روغنی تاثیر زیادی داشت دقیقا همین سوال است . برای اینکه بتوانید گاراژ بسیار خوب و حرفه ای برای تعویض روغنی تاسیس کنید باید بتوانید موارد زیر را بررسی کرده و به خوبی تصمیم گیری کنید :

1 – نبود و یا کمبود رقیب در محل مور نظر
2 – در مسیر پر تردد باشد نه یک خیابان خلوت
3 – تنوع اجناس زیاد
4 – وسایل به روز
5 – داشتن حداقل 2 نفر متخصص
6 – …

در این حالت است که شما می توانید بگویید یک گاراژ بسیار خوب تاسیس کرده اید .
آیا با درآمد این کار می توانیم زندگی خوبی داشته باشیم ؟

بله , درصورتی که بتوانید گاراژ خود را در مکان خوبی تاسیس کنید و موارد گفته شده در بالا را انجام دهید می توانید بدون سابقه خاصی در محل درآمد بسیار خوبی داشته باشید .متوسط درآمد تعویض روغنی برای صاحب کار ( خالصی در ماه ) حدودا 18 میلیون است . البته با توضیحات داده شده حتما می دانید چه دلیلی دارد که فقط 18.000.000 تومان درآمد متوسط است که البته می تواند رو به بالا هم باشد .
آیا می توانیم به خارج از ایران مهاجرت کنیم و کار تعویض روغن رو درآنجا انجام دهیم ؟

درآمد تعویض روغنی در ایران بسیار زیاد است حدودا ماهانه 12.000.000 الی 100.000.000 تومان اما اگر بخواهید در کشوری دیگر زندگی کنید بله بهتر است حتما و حتما در کار خود حرفه شده و سپس طبق مراحل زیر اقدام کنید :

1 – بلد بود زبان رسمی کشور مقصد به صورت حرفه ای
2 – داشتن حدودا مبلغی که بتوانید در شروع 5 ماه بدون کار زندگی کنید
3 – داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای
4 – ارائه بیه نامه محل کار
5 – و …

آلمان , کانادا , استرالیا می توانند بهترین محل برای فنی کاران باشند . البته درامد شما به دلار و یور است و کیفیت زندگی بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد .