روغن های هیدرولیک، معرفی، بررسی، خرید

روغن های هیدرولیک، معرفی، بررسی، خرید

یکی از مراجع تهیه روغن های هیدرولیک فروشگاه روغندان می باشد که با تجربه چندین ساله در زمینه فروش روغن های صنعتی، همیشه در تلاش است تا محصولاتی با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد


 روغن هیدرولیک در سیستم های هیدرولیکی یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب آن آگاهی و دقت بسیاری نیاز است. روغن های هیدرولیک وظایف بسیاری دارند که علاوه بر روانکاری شامل گزینه های مهم دیگری نیز می شود. این دسته از روانکارها در عملیات انتقال قدرت کمک چشمگیری می کنند. علاوه بر این میزان اصطکاک را به حداقل رسانده و ازسایش و خوردگی قطعات جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از مزایای مهم روغن های هیدرولیک کاهش دما در سیستم های هیدرولیکی می باشد. روغن هیدرولیک به واسطه افزودنی های پیشرفته و خاص از افزایش دمای قطعات جلوگیری می کند و عملیات انتقال گرما به خوبی توسط این روغن انجام می شود. روانکارهای هیدرولیکی بر پایه ترکیبات معدنی و سینتتیک تولید می شوند. در ادامه قصد داریم سه محصول پر فروش در زمینه روغن های هیدرولیک را معرفی کنیم.

روغن شل تلوس  S۲ M ۶۸

یکی از برترین و محبوب ترین روغن های هیدرولیک، روغن شل تلوس S۲ M ۶۸ می باشد که توسط کمپانی بزرگ Shell تولید می شود. روغن هیدرولیک  Shell Tellus S۲ M ۶۸ یک روغن با کارایی بالا است که از تجهیزات به خوبی محافظت می کند. این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و در صنایع مختلف و تجهیزات قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن فشار دما و فشار مکانیکی بر روی قطعات را کاهش داده و در نتیجه از آسیب های احتمالی بر روی تجهیزات جلوگیری می کند. روغن هیدرولیک شل تلوس S۲ M در کاهش رسوبات و بهره وری انرژی نیز بسیار مؤثر است. از ویژگی های مهم این روغن می توان به عمر طولانی، صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری و حفظ کارایی سیستم اشاره کرد.

روغن پارس بابک ۶۸

اگر بخواهیم سراغ روغن های هیدرولیک تولید داخل برویم گزینه های بسیار مناسبی را برای انتخاب خواهیم داشت. برای مثال روغن هیدرولیک پارس بابک ۶۸ یکی از روانکارهای مطرح در این زمینه می باشد که توسط شرکت نفت پارس تولید می شود. روغن پارس بابک ۶۸ به لطف بهره مندی از روغن های پایه مرغوب در طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارد. این محصول در برابر اکسیداسیون مقاوم است و قابلیت جداسازی آب را دارا می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم پارس بابک ۶۸ پایداری حرارتی بسیار خوب آن است. روغن پارس بابک در بازه دمای منفی ۲۱ درجه تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد قادر به فعالیت است. همچنبن قطعات را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. از دیگر ویژگی های این روغن هیدرولیک می توان به قابلیت جداسازی هوا، جلوگیری از تشکیل کف و مقاومت بالا اشاره کرد.

 

روغن هیدرولیک بهران H ۶۸

روغن هیدرولیک بهران H ۶۸ محصولی دیگر از روغن های هیدرولیک تولید داخل کشور می باشد که توسط شرکت نفت بهران عرضه می شود. این روغن با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است. روغن بهران H ۶۸ تمام ویژگی های لازم برای یک روغن هیدرولیک را دارا می باشد.

بهران هیدرولیک H ۶۸ از ویژگی جدا پذیری از آب پیروی می کند و در محیط هایی که آب وجود دارد عملکرد خود را حفظ کرده و با آب مخلوط نمی شود. علاوه بر این به واسطه فرمولاسیون پیشرفته بهره وری سیستم های هیدرولیکی را افزایش می دهد و از عمر نسبتا بالایی یر��وردار است. همچنین وجود آلاینده ها در سیستم تاثیر چندانی بر عملکرد روغن ندارد و می توان گفت به عنوان یک فیلتر، آلاینده های شناور در روغن را از بین می برد.

در صورت تمایل برای مشاوره بیشتر و خرید انواع روغن های صنعتی به سایت ما به نشانی roghandan.com مراجعه نموده و یا با تلفن های شرکت در ارتباط باشید.